EEG dynamics during the listening to the rock music with modified frequency structure
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Investigation of the emotional influence of audio stimuli on the human is relevant and popular today because the music in everyday life has a lasting impact on the psycho-physiological state. The aim of the study was to investigate neurodynamics of human brain during listening to the sounds (white noise and sound of birds) and two variants of rock music (complete frequency range and cutting frequency range (60, 150, 400 Hz). 20 healthy volunteers (women and men) - students aged 18 to 22 years with no prior musical education participated in this study. We estimated the spectral power density (SP) of all frequencies from 0.2 to 35 Hz. The results demonstrated that the changes of SP in theta- and beta-bands during listening to the sounds and rock music are related to emotional and cognitive processes. During listening to the rock-music in both variants we observed the different lateralization: left temporal, parietal and occipital zones (the native rock music) and right frontal, temporal and parietal zones (the rock music with reduced frequency range). This allows us to conclude that during listening to the music take place analytic cognitive process and/or emotion activating component
e observed the different lateralization: left temporal, parietal and occipital zones (the native rock music) and right frontal, temporal and parietal zones (the rock music with reduced frequency range). This allows us to conclude that during listening to the music take place analytic cognitive process and/or emotion activating component##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського Університету: Серія Біологічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Деглин В. Л., Николаенко Н. Н. / О роли доминантного полушария в регуляции эмоционального состояния человека //Физиология человека. – 1975. – №1. – С. 418-426.
Михайлова Е. С. / Восприятие музыки здоровыми людьми и лицами, нахожящимися в состоянии депрессии // Физиология человека. - 1992. - Т. 18, № 6. - С. 68-76.
Affective style and affective disorders: perspectives from affective neuroscience / Davidson R.J. // Cognit. Emot. - 1998. - Vol. 12. - P. 307–330.
Contributions of occipital and temporal brain regions to visual and acoustic imagery – a SPECT study / Goldenberg G., Podreka L., Steiner M., et al. // Neuropsychologia. - 1991.- Vol.29. - P. 695-702.
EEG alpha and theta oscillations reflect cognitive and memory performance: a review and analysis / Klimesch W. // Brain Research Reviews. – 1999. – Vol. 29. – P. 169–195.
EEG-based emotion perception during music listening / Trochidis K., Bigand E. // Proceedings of the 12th International Conference on Music Perception and Cognition and the 8th Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music, July 23-28, 2012, Thessaloniki, Greece, 1018-1021.
Event-related beta oscillations are affected by emotional eliciting stimuli / Guntekin B., Basar E. // Neurosciense Letters. – 2010. – Vol. 483. – P. 173-178.
Hits to the left, flops to the right: different emotion during listening to music are reflected in cortical lateralisation patterns / Altenmüller E., Schürmann K., Lim V., Parlitz D. // Neuropsyhologia – 2002. - Vol.40. – P .2242-2256.
PET validation of a noval prefrontal task: delayed response alteration / Gold J. M. et al. // Neuropsychology. – 1996. – Vol. 10. – P. 3-10.
Scanning mechanisms and the EEG / Giannitrapani D. // Electroenceph. clin. Neurophisiol.. – 1971. – Vol. 30. – P. 139 – 146.
The effect of musical experience on hemispheric lateralization in musical feature processing / Kentaro Onoa, Akinori Nakamura, Kenji Yoshiyama [et al.] // Neuroscience Letters. – 2011. – Vol. 496. – P. 141-145.
The selectively distributed theta system: functions / Basar E., Schurmann M., Sakowitz O. // Int. J. Psycho- physiol. - 2001. - Vol. 39. - P. 197–212.
Time-dependent cortical asymmetries induced by emotional arousal: EEG analysis of event-related synchronization and desynchronization in individually defined frequency bands / Aftanas L.I., Varlamov A.A., Pavlov S.V., Makhnev V.P.,Reva N.V. // Int. J. Psychophysiol. -2002. -Vol. 44.- P .67–82.