The impact of long term hypoxia on higher nervous activity of high school pupils in the adaptation to the educational process
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Researches of the higher nervous activity at the senior pupils constantly living at heights of 800 and 2100 meters in the beginning, the middle and the end of educational process are conducted. It is established that during educational process there is a deterioration
sensomotors indicators both in the conditions of long-term adaptation to middlemountaings and in control. Thus essential distinctions in character of adaptation to educational process it is not revealed. Long-term adaptation to a hypoxia promotes more optimum adaptation of pupils to educational process. Long-term adaptation to a hypoxia promotes the slowed down development of fatigue processes in a cerebral cortex in comparison with control
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського Університету: Серія Біологічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Агаджанян Н.А. Разработка новых методов исследования эколого-физиологических механизмов адаптации человека / Агаджанян Н.А., Сушкова Л.Т., Нефедьев В.В. // Эколого-физиологические проблемы адаптации: Матер. Х Международный симпозиум – М.: Изд-во РУДН, 2001.– С.17-20.
Ward T.E. The Bruce Treadmill Protocol: does walking or running during the fourth stage alter oxygen consumption values / Ward, T.E., Hart, C.L. McKeown, B.C. // Journal of Sports Medicine and Physical Fitness 38(2) .– 2000.– р. 132-137.
Лусканова Н.Г. Диагностические аспекты проблемы школьной дезадаптации у детей младшего школьного возраста. Охрана здоровья детей / Лусканова Н.Г., Коробейников И.А. // Психология
детей с нарушениями и отклонениями психического развития. - СПб.: Питер, 2001. – С. 149-166.
Мастюкова Е.А. Виды и причины отклонений развития у детей. Охрана здоровья детей / Е.А. Мастюкова // Психология детей с нарушениями и отклонениями психического развития. - СПб.: Питер, 2001. – С. 166 – 195.
Слоним А.Д. Среда и поведение : формирование адаптивного поведения / А.Д. Слоним. – Ленинград: Наука, 1986. – 211 с.
Меерсон Ф.З. Адаптационная медицина: механизмы и защитные эффекты адаптации / Ф.З Меерсон.- М., - 1993.- 331с.
Saul L.J. Psychologic coorelations with the electroencephalogram / Saul L.J., Davis H. // Psychosom. med. – 1994.– V. 11.- p. 361-376.
Макаренко М.В. Методика проведення обстежень та оцінки індивідуальних нейродинамічних властивостей вищої нервової діяльності людини / М.В. Макаренко // Фізіол. журн. - 1999. - т. 45,
№ 4. - С. 125.
Kirby N. H. Reaction time and inspection time as measures of intellectual ability / N.H. Kirby., T. Nettelbeck // Pers.andlndiv.Diff. -1989. V. 10, No. 1.- P. 11-14.
Молчанов К.А. Возрастные изменения мнемических способностей на поздних этапах онтогенеза / К.А. Молчанов // «Современные проблемы науки и образования». – 2008. № 3.- С. 232-238.